Slutet av min första termin

Så, är detta blogginlägg kommer att vara helt på svenska. Men varför? Man kan fraga. Tja, har min tid på universitetet lärde mig så mycket på så lite tid! Jag har gjort så många bra vänner, och jag ska saknar dem över jul. Även om jag inte har haft tid att lära sig nya språk, har jag haft gott om förutsättningarna för att öva mina nuvarande språken med mina nya internationella vänner, därav varför denna blogg är på svenska!

Bara för att det är dags juletid, betyder inte att det inte finns något arbete att göra! Jag har fortfarande att skriva tre 2000 ord uppdragen som är beror i början av januari, så jag måste verkligen få mitt huvud ner om jag vill ha kul över jul. Jag är inte riktigt säker på vad mer att skriva om nu! Förutom att jag är redo att ta itu med mina uppdragen.

Så det här är mitt sista inlägg på året! Jag har haft ett underbart år, och en underbar första termin på universitetet. Jag har gjort underbara vänner och jag hoppas att de har en god jul och ett gott nytt år! Så detta är det från mig för nu, hoppas jag att du har alla haft mina blogginlägg. Många fler kommer nästa år! Hej då!

About Elliot Conway

My name is Elliot Conway and I am recent graduate in International Relations from the University of Lincoln. My passion in life is learning, and encouraging others to learn foreign languages. This bog will contain posts about specific languages, my experiences learning languages, as well as helpful guides to help you become an efficient language learner.
This entry was posted in Svenska. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

